In beeld: Expert Beuningen

Beste Service, Persoonlijk Advies en Vertrouwd Dichtbij zijn de
merkwaarden van Expert. Expert voegt waarde toe aan producten, waarbij
persoonlijk contact met de klant cruciaal is en centraal staat.Met de pay-off ‘Expert, begrijpt ‘t’ laat de winkelketen zien dat het
gaat om wat het product voor de klant doet, niet wat het kan. Paul en
Ludy van Lin van Expert Beuningen staan hier helemaal achter en hebben
daarom service en advies hoog in het vaandel.

“We willen de klanten niet alleen maar onze producten verkopen, we
willen ze als eerste een beleving geven”, zegt Ludy. “We laten ze
ervaren wat het product voor ze kan doen. Zo kunnen ze beoordelen of het
ook datgene is wat ze willen. Daarvoor organiseren we regelmatig leuke
activiteiten en demonstraties, zodat men ook kan zien wat de apparatuur
kan en de klant kiest voor een apparaat wat bij hen past.”

“Mensen kiezen er verder ook voor om bij ons klant
te zijn vanwege onze uitgebreide installatieservice en het feit dat we
kunnen bezorgen wanneer het hen uitkomt. Weten dat service en advies
altijd in de buurt is, dat men binnen kan lopen met een vraag en als het
nodig is, wij een deskundige reparatieservice hebben.”

Dat Paul
en Ludy verder kijken dan de eigen winkel en betrokken zijn bij het
centrum en de inwoners van Beuningen is af te leiden uit hun deelname
aan gezamenlijke activiteiten om het centrum op de kaart te zetten. Voor
de komende lentefeesten hebben ze een oproep geplaatst
of iemand interesse had om een door Expert beschikbaar gestelde
koelkast te pimpen. De in Beuningen wonende actionpainter Hein van Houten
heeft zich bereid verklaard er een kunstwerk van te maken dat direct
daarna op de lentefeesten geveild wordt. De opbrengst is voor de
stichting Sprankel.

Expert Beuningen
Julianaplein 105a
6641 CS Beuningen
T. 024 677 74 04

c0x5v5wi4wfjjau1ottyvz29c ExpertBeuningen

Cookieinstellingen