Gemeente gesloten

Foto: Hessels Media

Vanwege werkzaamheden aan het ICT-netwerk van de gemeente is het gemeentehuis van dinsdag 12 september 16.00 uur tot en met vrijdag 15 september gesloten. Ook is de gemeente op donderdag 14 september tussen 16.00 en 17.00 uur en vrijdag 15 september telefonisch niet bereikbaar. In dit bericht leest u wat dit betekent en hoe u de gemeente bereikt in geval van nood.

Openingstijden en bereikbaarheid gemeentehuis

Gemeentehuis Telefonische bereikbaarheid Gemeentewerf
dinsdag 12 september vanaf 16.00 uur gesloten via 14 024 geopend van 8.00 – 12.00 uur en 13.00 – 16.00 uur
woensdag 13 september gesloten via 14 024 geopend van 8.00 – 12.00 uur en 13.00 – 16.00 uur
donderdag 14 september gesloten tot 16.00 uur via 14 024, hierna via noodnummers geopend van 8.00 – 12.00 uur
vrijdag 15 september gesloten alleen noodnummers geopend van 8.00 – 12.00 uur en 13.00 – 16.00 uur
maandag 18 september vanaf 11.00 uur geopend vanaf 8.30 uur via 14 024 geopend van 8.00 – 12.00 uur en 13.00 – 16.00 uur

Afspraak maken

Van dinsdag 12 september 15.00 uur tot en met vrijdag 15 september is het niet mogelijk om telefonisch een afspraak te maken. Ook kunt u tot maandag 18 september 8.30 uur geen afspraak maken via www.beuningen.nl of via de MijnGemeente-app meldingen in openbare ruimte doorgeven.

Aanvragen en ophalen rijbewijs, paspoort of identiteitskaart

Van dinsdag 12 september 15.00 uur tot en met vrijdag 15 september kunt u geen producten en documenten aanvragen of ophalen bij de gemeente. In de tabel hieronder ziet u tot wanneer u in de week van 11 september een rijbewijs, paspoort of identiteitskaart kunt aanvragen en wanneer u het document kunt ophalen.

Aanvragen Ophalen
dinsdag 12 september vóór 15.00 uur, op afspraak maandag 18 september vanaf 11.00 uur, zonder afspraak

 

Spoedaanvraag (extra kosten) Ophalen
maandag 11 september vóór 14.00 uur, op afspraak dinsdag 12 september tot 15.00 uur, zonder afspraak

Heeft u tussen dinsdag 12 september 15.00 uur en vrijdag 15 september met spoed een reisdocument nodig? Dan kunt u voor een noodpaspoort terecht bij de Koninklijke Marechaussee. Neem bij uw aanvraag uw legitimatiebewijs, een pasfoto en een bewijs van de te maken reis mee (bijvoorbeeld een ticket).

Vragen Wmo, jeugdzorg en inkomen

Voor vragen over Wmo, jeugdzorg en inkomen kunt u van maandag 11 september tot en met donderdag 14 september tussen 8.30 en 12.30 uur telefonisch terecht bij de balie zorg en inkomen via telefoonnummer 14 024.

Noodtelefoonnummers

In geval van nood is de gemeente op donderdag 14 september tussen 16.00 en 17.00 uur en vrijdag 15 september bereikbaar via een aantal noodtelefoonnummers. Gebruik deze telefoonnummers alléén als uw vraag of melding niet tot maandag 18 september kan wachten.

  • Wmo en jeugdzorg: 06 – 12 30 23 95. U kunt een voicemailbericht inspreken. Wij beoordelen dan of u op vrijdag 15 september of op maandag 18 september wordt teruggebeld.Heeft u buiten bovenstaande uren een spoedeisende zaak over zaken jeugdbescherming? Bel dan naar 0900 99 555 99. Werkt dit nummer niet? Bel dan naar 0900-11 111 33. Heeft u buiten bovenstaande uren een spoedeisende zaak over huiselijk geweld of misbruik. Neem dan contact op met Veilig Thuis via telefoonnummer 0800-2000.
  • Publiekszaken: 06 – 19 27 68 00 (melding geboorte of overlijden)
  • Meld- en Herstelservice: 06 – 25 75 88 06 (ook in het weekend bereikbaar bij spoed, zoals een gat in de weg of een kapot riool)

Deze telefoonnummers zijn vanaf maandag 18 september niet meer te gebruiken. U bereikt de gemeente dan weer via telefoonnummer 14 024.

Cookieinstellingen