Kent u de digitale Meld- en Herstelservice al?

Foto: BNG

Via de digitale Meld- en Herstelservice meldt u een probleem in de openbare ruimte direct aan de gemeente. Wanneer u dat uitkomt en waar u ook bent.

Digitaal melden van bijvoorbeeld een kapotte lichtmast, overlast van ongedierte of een verstopte riolering kan met behulp van de MijnGemeente-app of via de website www.beuningen.nl/melddigitaal. U kiest daarbij zelf of u uw persoonsgegevens doorgeeft of liever anoniem blijft.

De MijnGemeente-app

Met deze app, beschikbaar voor Android en iOS, geeft u meldingen direct ter plaatse door. Ook buiten openingstijden van de gemeente. Geef de melding een korte beschrijving, (GPS-)locatie en eventueel een begeleidende foto waarop het probleem te zien is. De melding komt dan rechtstreeks binnen in het gemeentelijke meldingssysteem, zodat er snel actie kan worden ondernomen.

Wat kunt u digitaal melden?

  • Lichtmasten die niet meer werken
  • Grote hoeveelheden zwerfafval
  • Overlast van ratten of muizen
  • Afgebroken of overhangende takken
  • Woekerend onkruid
  • Wateroverlast door een verstopte straatkolk
  • Schade aan wegen en straatwerk
  • Een verstopping van het riool
  • Onleesbare straatnaam- of verkeersborden

Ook gevonden en verloren voorwerpen of een burgerinitiatief meldt u digitaal. Natuurlijk kunt u ook nog steeds telefonisch een melding doen tijdens openingstijden via telefoonnummer 024 – 6780876.

Cookieinstellingen