Kent u de digitale Meld- en Herstelservice al?

Foto: BNG

Via de nieuwe digitale Meld- en Herstelservice meldt u een probleem in de openbare ruimte direct aan de gemeente. Wanneer u dat uitkomt en waar u ook bent.

Digitaal melden van bijvoorbeeld een kapotte lichtmast, overlast van ongedierte of een verstopt riool kan via de MijnGemeente-app. Of via de website www.beuningen.nl, typ in de zoekbalk ‘melding omgeving doen’. U kiest daarbij zelf of u uw persoonsgegevens aan ons laat weten of liever anoniem blijft.

De MijnGemeente-app

Met deze app, voor Android en iOS, geeft u meldingen direct door. Ook buiten openingstijden van de gemeente. Geef de melding een korte beschrijving en (GPS-)locatie. U kunt ook een foto sturen waarop het probleem te zien is. De melding komt dan direct binnen in het gemeentelijke meldingssysteem. Zo kunnen we snel actie ondernemen.

Wat kunt u digitaal melden?

  • Lichtmasten die niet meer werken
  • Grote hoeveelheden zwerfafval
  • Overlast van ratten of muizen
  • Afgebroken of overhangende takken
  • Woekerend onkruid
  • Wateroverlast door een verstopte straatkolk
  • Schade aan wegen en straatwerk
  • Een verstopping van het riool
  • Onleesbare straatnaam- of verkeersborden

Ook gevonden en verloren voorwerpen of een burgerinitiatief meldt u digitaal. Natuurlijk kunt u ook nog steeds telefonisch een melding doen tijdens openingstijden via telefoonnummer 024 – 6780876.

Cookieinstellingen