BEUNINGEN, 19 december 2012 - Nu met twee rijstroken van A50- Apeldoorn naar A73 Nijmegen
BEUNINGEN, 19 december 2012 - Nu met twee rijstroken van A50- Apeldoorn naar A73 Nijmegen
Rijkswaterstaat verbreedt de A50 tussen de knooppunten Ewijk en Valburg in beide richtingen van 2x2 naar 2x4 rijstroken. En past in dat kader ook de knooppunten Ewijk en Valburg aan.
Het verkeer heeft vanochtend de nieuwe verbindingsweg in knooppunt Ewijk van A50 Apeldoorn naar A73 Nijmegen volledig in gebruik genomen. Dat betekent dat het verkeer hier nu met twee rijstroken van A50 Apeldoorn naar A73 Nijmegen kan rijden en beter kan doorstromen. Knooppunt Ewijk is gereed, op het herstel van de 'oude' verbindingslus Nijmegen (A73) - Den Bosch (A50) en het aanbrengen van de definitieve deklaag op verschillende weggedeelten na.
Afbeelding: RWS