BEUNINGEN, 19 december 2012 - Dankzij een donatie vanuit het coöperatiefonds van Rabobank Rijk van Nijmegen worden senioren uit Nijmegen en de regio in de gelegenheid gesteld om met Vier het Leven een avond uit te gaan naar de Keizer Karel Podia in Nijmegen en Theater de Molen in Beuningen.
BEUNINGEN, 19 december 2012 - Dankzij een donatie vanuit het coöperatiefonds van Rabobank Rijk van Nijmegen worden senioren uit Nijmegen en de regio in de gelegenheid gesteld om met Vier het Leven een avond uit te gaan naar de Keizer Karel Podia in Nijmegen en Theater de Molen in Beuningen.
Senioren uit Nijmegen, Overbetuwe, Beuningen, Wijchen en andere omliggende plaatsen worden van harte uitgenodigd mee te gaan.
De donatie van de Rabobank Rijk van Nijmegen is met name gericht op de communicatie naar de senioren. Onder het motto 'Samen uit, samen genieten' organiseert Vier het Leven theater- en concertbezoek voor senioren vanaf 65 jaar die niet graag alleen op stap gaan of niet meer alleen op stap kunnen.
Arrangement
De ouderen worden door de vrijwilligers van Vier het Leven meegenomen naar de voorstellingen in de diverse theaters in de regio. Vier het Leven verzorgt het vervoer, de 1e rang plaatsen in het theater, de entreekaarten, de consumpties en bovendien een prettig gezelschap.
Theaters
In samenwerking met de theaters in de regio is er een afwisselend programma-aanbod van toneel-, muziek- en dansvoorstellingen samengesteld. De geïnteresseerden ontvangen vrijblijvend het programma en maken hieruit hun keuze. Zij melden zich aan bij Vier het Leven. De deelnemers betalen uitsluitend de kosten van de toegangskaart, de consumpties en een kleine bijdrage voor het vervoer.
Programma aanvragen Het programma aanvragen kan op werkdagen tussen 9.00 en 12.00 uur via 035-5245156. Het overzicht met de geselecteerde voorstellingen is ook te vinden op:
www.4hetleven.nl . Op de site is nu ook te vinden hoe u een
Vier het Leven cadeaubon kunt aanvragen. De begeleiding van de Vier het Leven 'uitjes' is in handen van vrijwilligers, die zich willen inzetten om ouderen een heerlijke avond uit te bezorgen.
Voor meer informatie kunt u kijken op de website
4hetleven.nl .
Over Stichting Vier het Leven Stichting Vier het Leven organiseert door heel Nederland compleet verzorgde sociaal culturele activiteiten voor ouderen, en pakt zo op een positieve manier eenzaamheid aan. Onder het motto ‘samen uit, samen genieten' zetten meer dan zeshonderd vrijwilligers zich tijdens theater- en concertbezoeken in voor een professionele begeleiding, waarbij aandacht voor het individu centraal staat. Stichting Vier het Leven werd in 2005 opgericht door Helma van Heerikhuize en Annerieke Vonk. Sindsdien heeft de stichting zich ontwikkeld tot een landelijke organisatie van formaat. Namen in 2010 nog 4000 ouderen deel, in 2012 stijgt dit al naar 10.000.