NAG in nieuwe huisstijl

Foto: Hans Straten

Als jongste lid van NAG mocht Job Arends zondagavond het nieuwe logo van de Weurtse muziekvereniging onthullen. Klokslag 8 uur gaf ladyspeaker Ans Aalbers zondagavond Herman van Teffelen het initiatief om de avond met een mars te openen. Van Teffelen dirigeerde op zijn uitgesproken wijze het orkest tot grote scherpte.

Het was lekker warm in De Kloosterhof en NAG toonde van vele markten thuis te zijn. Met groot gemak van een adagio van Mahler naar een Braziliaans choro-lied, van de Rolling Stones tot het winnende lied van 2012 Euphoria. Daarmee won Zweden het Eurovisie songfestival.

Annemarie Dennissen stelde dat een moderne muziekvereniging het niet meer zonder sponsors kan stellen. Dat heeft dan ook tot een nieuw beleid en vernieuwing geleid. NAG gaat met een nieuwe huisstijl een nieuwe tijd in en daar hoort ook een eigentijds logo bij.

De achtjarige Job Arends mocht, door het doek weg te trekken, het logo onthullen. Er bleef echter nog een deel van het doek hangen en gelukkig wist Harrie Jansen de kleine vriend zo hoog te tillen dat het alsnog goed kwam.

                                                                           het nieuwe logo van NAG

De jonge NAG-ers mogen samen ‘soleren’.

P1060747

Een Joie de cuivre, ofwel veel plezier met koper.

Cookieinstellingen